20 saker......

Tänkte göra en sån där  20 saker du kanske inte visste om mig.
Heheh.
 
 
1. Jag har vari belieber i 4 år men kan int gå på Justins konsert.
2. Jag älskar pandor.
3. Jag kan fortfarande ha en klänning som jag hade när jag var typ 5-6 år....och den klänningen gör jag mig aldrig av med.
4. Jag o Emily (min syster) kan ha vissa av varandras kläder och ger kläder till varandra när vi inte vill ha dem.
5. Jag har haft 3 olika bloggar innan den här.
6. Jag har varit mobbad och försöker hjälpa alla mina vänner som blir mobbade eler kränkta.
7. Jag är beroende av min mobil. Vilket jag egentligen inte vill vara.
8.Jag vill ha lila eller rosa hår.
9.Jag älskar att pyssla och rita/måla.
10. Jag skriver väldigt mcket.
11. BOKMAL.
12. Jag har lätt för att misstolka saker på ett snuskigt sätt.
13. Jag älskar träslöjd och teknik. Att bygga och konstruera saker är riktigt roligt faktiskt.
14. Mina favorit författare är Berny Pålsson och Patrik pelosio.
15. Om jag fick resa vart jag ville skulle jag vilja åka till cypern igen. Bästa stället enligt mig. 
16. Jag sjunger in princip HELA TIDEN. Överallt. 
17. Jag vill dansa hip-hop. 
18. Mina favorit färger är rosa, svart, lila och gul.
19. Jag har 15 iphone skal och jag använder typ 7 av dem xD
20. Nu ska jag se en skräckfilm eller två.
 
 
Ha det trevligt.
 
//Jossan <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0