Akuten...

Hejsan svejsan.
 
 
Har ite sovit så super mycket inatt.
Vid 22:00 tiden någonstans igår kväll var jag tvungen att åka till akuten.
Jag hade starka smärtor i magen.
På akuten fick jag bara ligga i några timmar egentligen.
En doktor kom och sen fick jag vänta igen.
Jag började må lite bättre och en annan läkare sa att det var lugnt att jag åkte hem.
 
 
Idag har jag tagit det lugnt.
Fixat lite på rummet och så.
 
Ikväll ska jag se revenge efter en vecka av väntan. yaaay hehe.
Sen ska jag sova, är väääldigt trött och känner mig lite febrig.
 
Imorgon kommer Mattis hit så vet inte om jag kommer blogga något.
 
Jaja.
Ha det bra så bloggar jag mr så fort jag kan.:)
 
 
 
// Jossan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0