Förlåt

Hej.
Ska börja med att säga förlåt för att vår uppdatering verkligen suger just nu.
Jag har haft fullt upp i helgen och Sonja har haft andra saker för sig.

Jag är sjuk. Det känns ju inte direkt så bra om vi säger så.
Alla nämnde att jag såg annorlunda ut idag.
Jag hade hängiga ögon.
Då sa dom att jag borde åka hem och det kände jag också att jag borde.
Så nu sitter jag här hemma i soffan.


I fredags-lördags sov ju Mattis hos mig.
I lördags åkte jag och pappa in och köpte tv spel. Vi köpte UFC spel. Askul var det.
I söndags åkte jag in och träffade tjejerna. Vi åkte och kollade på Isak Danielson och fick autografer/bilder.
Han kände igen mig och en annan tjej från när vi träffade hela x-factor gänget :) det var kul.
Efter det åkte jag och Ida hem till henne och bytte om till träningskläder.
Vi gick ner till friidrotts området och tränade i 2 timmar.
Sen var vi så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna, haha.


Nu ska jag vila lite.

Ha det bra ;)

//Jossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0