Stockholm i mitt hjärta <3

Hallå alla fina!

Borde egentligen äta och städa mitt rum och packa, men jag är ju lite lat. Har ju hela dagen på mig! ;)

Har precis fotat. Blev jättefina bilder tror jag! :D Ni får se några lite senare.

Nu ska jag gå och äta nånting. Rätt hungrig nu haha. :)

Senare idag ska jag väl göra allt jag just skrev, städa mitt rum och packa till Stockholm imorgon. Åker till min finaste syster/bästavän och det ska bli sååå kul.

När jag är i Stockholm kommer jag kanske inte kunna uppdatera lika bra, men jag uppdaterar mycket oftare på instagram. Heter @sonjaeveliinas så följ mig där så får ni daglig uppdatering! :) och Jossan kommer nog uppdatera också.

Ni får ha det jättebra, puussheeej
(bjuder på bilderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0