Weekend.

Hejsan alla fina och gullig bloggläsare.
 
 
Har inte uppdaterat sedan i onsdags eftersom att jag sov ho Mattis från igår till idag och kom hem vid typ 5. :)
 
 
Just nu sitter jag på min säng, bloggar och lyssnar på den underbara Ed Sheeran.
Kär i han musik nu typ. ;)
Hans låtar är riktigt riktigt bra faktiskt. 
 
 
Snart sa jag titta på tonåsbossen bara för att se vad det är och sen ska jag se revenge.
Bara för at jag älskar det programmet.
 
 
 
Sonja är ju i stockholm just nu....Lyx.
Vill också vara där nu, hehe.
 
 
Både jag och Sonja har bestämt oss för att uppdatera bloggen så mycket vi bara hinner per dag så att bloggen alltid är uppdaterad.
 
 
 
Jag bloggar mer imorgon. 
Ha det bra :) 
 
 
//Jossan <3
Slängde in 2 bilder från i torsdags också.
En på Mattis när jag fick sminka honom. Jag överdrev ganska mycket med sminket också haha.
Och såklart en på mig och min underbara och fina syster och mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0