Ny design

Hej! Äntligen så är designen klar, har hållt på rätt länge nu haha. Både Josefin och jag är supernljda, i like it :D Vad tycker ni? :)
 
Har inte gjort så mycket idag, var ute på promenad först, sen gick jag till mamma för att träffa mormor och morfar och nu är jag hemma hos pappa igen. Ska gå ut igen sen, det är våååår <333 blir så glad haha :´)
 
Tänkte också säga att jag inte kommer kunna bloggaså mycket i veckan då det är påsklov och jag gör saker varje dag. Men åker till Stockholm på torsdag så det blir nog lite bilder därifrån! Iiih längtar <3
 
Ha en jättebra vecka! Kraaam Sonja <3 (och mobba inte andra bilden, vet att jag ler som ett mongo xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0