Oh my.

Hejsan. :D
 
Idag har varit en ganska normal dag.
Haft väldigt kul.
Det började normalt på morgonen men efter kören och min gitarr så började det roliga.
Vid ca 10:40 satt jag, Ida och Herman utanför instrument salenoch sjöng och hade super kul.
Vi skrattade ganska mycket.
Sen vid 11:00 började min gitarr så gick dit.
Efter det så kom Ida, Herman och Sonja så vi skulle gå till vår korridor och då träffar vi Mattis så vi står och snackar ett tag. 
Då tycker Ida och Sonja något var väldigt kul så dom började as garva.
Onormala. hehe.
 
Nog om det nu.
 
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på Justin och kollar på frågorna jag har fått på ask.
Ska snart redigera lite collage/bilder.
 
Har inte så super mycket mer att skriva så slänger in lite bilder.
 
Den första är på mina nya kläder jag köpte igår. Ganska suddig bild men jag tog den imorse vid typ 06:30 eller något.
 
Älskar dom hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0