Random bilder.

 
Hejsan svejjsan. :)
 
 
Kände för att slänga in lite random bilder nu hehe.
 
2 stycken är på mig och min syster Emily, 2 ego bilder, 1 från hemkunskapen idag och en bild som jag och Ida tog i lördags när vi "lekte" med alfapet bokstäverna.
Heheh.
 
 
Idag har jag varit i skolan som alla andra vardagar.
Har inte hänt något speciellt eller annorlunda.
Dock brukar det ju nästan aldrig göra det :)
Har haft teknik idag som är ett av mina favorit ämnen också.
Vi håller typ på att bygga fordon ^^
 
 
Just nu sitter jag i min säng, bloggar, lyssnar på Justin och ska snart plugga.
Eller ja, plugga och plugga...snarare förberedda för en engelska redovisning vi har snart.
Vi ska redovisa om ett land och självklart valde jag att redovisa om Kanada...vad annars liksom?<3
 
 
Borde kanske börja fixa det nu....
 
så ja,Ha det gött så bloggar jag mer imorgon.
 
 
// Jossan<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0