Svar på frågestunden.

Hellow :3 
Här kommer svaren på frågorna jag och Sonja fick i frågestunden.
Eftersom att Sonja inte är här så svarar jag åt henne på de frågor jag vet vad hon skulle svara på. :)
 
 
Hur länge har sonja och calle varit ett par nu?
SVAR: I 2 månader den 18 Mars :)
 
Vad är ni allergiska mot?
SVAR: Haha. Jag är allergisk mot så mycket så jag orkar inte skriva allt
 
Kan du visa en bild på Ida?
SVAR: Jag vet inte om jag får lägga ut bilder på henne på bloggen ;)
 
När är ni födda?
SVAR: Båda är födda 1999
 
Hur länge har dukänt Linus?
SVAR: I typ 7 år tror jag... :)
 
 
Hur lärde du känna Mattis och Calle? Vet ju typ att dom är 2 av dina bästa vänner.
SVAR: Jag lärde käna Calle genom skolan typ. Vi var med varandra på raster och så. Mattis lärde jag känna Genom Calle eftersom att det är hans bästavän :)
 
 
Vad har du/ni för systemkamera?
SVAR: Båda har en canon 1100D om jag inte minns helt fel xD
 
favorit siffra?
SVAR:2 är min favorit siffra...vet inte vad Sonja har... hehe
 
Favorit färg?
SVAR:Mina favorit färger är gul, lila och svart. Tror att Sonjas är lila :)
 
Varför har inte Sonja ask?
SVAR: Det vet jag inte. Hon har kanske inte tid med det eller så vill hon bara inte ha det.
 
Har ni snuskig humor*?
SVAR: Båda misstolkar en del saker ganska lätt. Så antar att svaret är ja. ;)
 
 
Vad betyder Mattis för dig?
SVAR: Han betyder sjukt mycket. Han är en underbar bästavän och sånt där :)
 
oskuld?
SVAR: Lol jaa jag är bara 14 liksom.... :p
 
vilka är era bästavänner?
SVAR: Mina absolut bästa vänner är Mattis, Ida, Sonja och Calle. Sen är jag väldigt bra vän med Michelle, Adam och Linus. :)
 
 
Färg på underkläderna just nu?
SVAR: Samma färg som dom är i butiken. :*
 
Vad vill du göra innan du dör?
SVAR: Leva min dröm. Jag vill bli artist så ja...jag vill bli något inom musiken innan jag dör.
 
 
Vem är Calle egentligen?
SVAR: Min bästavän och Sonjas kille.
 
Vad får ni i månadspeng/veckopeng?
SVAR:Båda får 500 i månadspeng.
 
 
Vad vill ni bli ihågkommna för?
SVAR: Jag vill bli ihågkommen för den jag är och inte för rykten eller att folk fått fel uppfattning om mig :)
 
Har ni kik? vad heter ni?
SVAR: Jag heter josefingrimes och sonja heter justsosos
 
Kär?
SVAR: Jag är inte kär men Sonja är ju kär i Calle såklart <3
 
Dator märke?
SVAR: Jag har 2 asus laptops. En liten rosa som jag inte använder för att den är dålig och en större svart som jag använder just nu :)
 
Storlek i kläder/skor-?
SVAR: Jag har storlek M i kläder och storlek 40 i skor. Tror Sonja har M i kläder och 38-39i skor :)
 
Ja det var väl typ de frågorna som var vettiga att svara på :)
 
 
Kanske bloggar mer imorgon!
 
 
//Jossan<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0