Tuesday.<3

Hejsan svejjsan.

Det blev inget bloggande för mig igår.
Jag hade ingen ork att göra något alls.
Låg och smsade med Sonja och bumbii (Mattis) tills jag var tvungen att sova.


Idag har jag inte gjort så super mycket.
Varit i skolan och varit med Sonja och Ida. Och lite med min bumbibjörn.
(fråga inte om smeknamnet men det är gulligt) lol.


Nu så hade jag egentligen heller inte ork till att blogga men kände att vi verkligen behövde uppdatera. :)

Nu ska jag nog rita lite och sen sova.

I resten av veckan så har jag ganska mycket.

Imorgon har jag träning och på torsdag 2 prov och sen ska jag på Mattis musikcafe.
På fredag så är jag hos Sonja.
(tror vi gör en videoblogg)

Och på lördag dop.
Så om jag (eller sonja) inte uppdaterar så är det för att vi har mycket att fixa.


Ha det gött


//Jossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0